Płatność za obiady w roku szkolnym 2021/22 wyłącznie przelewem na konto.
Rachunek bankowy do opłaty za wyżywienie:
I Liceum Ogólnokształcące im. B. Prusa
ul. Floriańska 10, 08-110 Siedlce
ING Bank Śląski 64 1050 1953 1000 0023 5336 1997

Za miesiąc luty i marzec:
opłata do 17 lutego 2022r.

* internat - 6x14zł – 84zł odliczono
2 dni nauki zdalnej w styczniu =
4x14zł – 56zł luty
- 23x14zł – 322 zł marzec
Razem luty + marzec= 378zł
* młodzież szkolna obiady - 6x5zł – 30zł odliczono
2 dni nauki zdalnej w styczniu=
  4x5zł – 20zł luty
- 23x5zł – 115 zł marzec
Razem luty + marzec= 135zł
* pracownicy - 6x7zł – 42zł odliczono
2 dni nauki zdalnej w styczniu=
  4x7zł – 28zł luty
- 23x7zł – 161 zł marzec
Razem luty + marzec= 189zł

W sprawie indywidualnych rozliczeń należy dzwonić
do sekretariatu internatu ( 25- 7943465 )

W przypadku nieobecności osoby korzystającej z posiłków w stołówce szkolnej, przysługuje zwrot opłaty za dni nieobecności, pod warunkiem zgłoszenia tej nieobecności najpóźniej
W PRZEDDZIEŃ ABSENCJI do godz. 9.00.


Rachunek bankowy dla opłaty stałej za internat
30zł – luty
60zł – marzec
Razem 90zł


I Liceum Ogólnokształcące im. B. Prusa
ul. Floriańska 10, 08-110 Siedlce
ING Bank Śląski 98 1050 1953 1000 0023 4840 9729

 

 

W dniu 27.01.2022r (czwartek) Internat czynny będzie w godzinach 800 -2000, w piątek 28.01.2022r w godzinach 800-1700.

Bardzo prosimy maturzystów piszących próbne matury 05.01.2022 o potwierdzenie lub rezygnację z noclegu w Internacie. Informację należy przekazać telefonicznie  do godz. 16 w dniu 03.01.2022r.

Płatność za obiady w roku szkolnym 2021/22 wyłącznie przelewem na konto.

Rachunek bankowy do opłaty za wyżywienie:
I Liceum Ogólnokształcące im. B. Prusa
ul. Floriańska 10, 08-110 Siedlce
ING Bank Śląski 64 1050 1953 1000 0023 5336 1997

Za  styczeń 2022:

opłata do 05 stycznia 2022r.

  • internat - 15x14zł – 210zł 
  • maturzyści z internatu korzystający z wyżywienia 05.01.2022      16x14 - 224zł                                  
  • młodzież szkolna obiady - 15x5zł – 75zł                  
  • pracownicy - 15x7zł – 105zł                                           

 W przypadku nieobecności osoby korzystającej z posiłków  w stołówce szkolnej, przysługuje zwrot opłaty za dni nieobecności, pod warunkiem zgłoszenia tej nieobecności najpóźniej
W PRZEDDZIEŃ ABSENCJI do godz. 9.00
. Tel. 25 794 34 65

Rachunek bankowy dla opłaty stałej za internat

(60zł do 05.01.2022):
I Liceum Ogólnokształcące im. B. Prusa
ul. Floriańska 10, 08-110 Siedlce
ING Bank Śląski 98 1050 1953 1000 0023 4840 9729

W dniach 20.12.2021 - 09.01.2022 (dni nauki szkolnej) Internat czynny będzie od godziny 9.00 do godziny 15.00

W związku z końcem roku budżetowego, obiadów styczniowych nie będzie można opłacić w grudniu. Koszty posiłków podane zostaną 02.01.2022r.

Płatność za obiady w roku szkolnym 2021/22 wyłącznie przelewem na konto.

Rachunek bankowy do opłaty za wyżywienie:
I Liceum Ogólnokształcące im. B. Prusa
ul. Floriańska 10, 08-110 Siedlce
ING Bank Śląski 64 1050 1953 1000 0023 5336 1997

Za miesiąc grudzień:

opłata do 26 listopada 2021r.

  • internat - 16x14zł – 224zł                                        
  • młodzież szkolna obiady - 16x5zł – 80zł                  
  • pracownicy - 16x7zł – 112zł                                           

 W przypadku nieobecności osoby korzystającej z posiłków  w stołówce szkolnej, przysługuje zwrot opłaty za dni nieobecności, pod warunkiem zgłoszenia tej nieobecności najpóźniej
W PRZEDDZIEŃ ABSENCJI do godz. 9.00
.

Rachunek bankowy dla opłaty stałej za internat

(60zł do 02.12.2021):
I Liceum Ogólnokształcące im. B. Prusa
ul. Floriańska 10, 08-110 Siedlce
ING Bank Śląski 98 1050 1953 1000 0023 4840 9729

Dnia 31.08.2021r. Internat czynny jest od godziny 1600. Zapraszamy

Informujemy, że wszyscy uczniowie I LO im. B. Prusa w Siedlcach, którzy złożyli podanie o przyjęcie do internatu zostali przyjęci na rok szkolny 2021/2022.

W dniach 28.06.2021- 05.07.2021 w godzinach 900 - 1500  w Internacie będą dyżurowali wychowawcy, udzielając  informacji dotyczących warunków zamieszkania w placówce. Młodzież będzie mogła obejrzeć pokoje i zapoznać się  z zasadami panującymi w Internacie. Serdecznie zapraszamy do odwiedzania nas w wyżej wymienionych dniach.

Podania o przyjęcie do Internatu  z załącznikami pobranymi z naszej strony z zakładki "dla kandydatów" należy składać w dniach 23.07.2021 - 30.07.2021 w godz. 900-1500 po złożeniu oryginału świadectwa w szkole.

 

 

UWAGA!

Uczniowie obecnych klas I i II podania o przyjęcie do Internatu na rok szkolny 2021/2022  składają drogą elektroniczną do 10.06.2021.

 

Dla osób, które zadeklarowały chęć mieszkania i wyżywienia w trakcie matur Internat czynny będzie od 3 maja od godziny 16. Serdecznie zapraszamy🙂